موبایل

مشخصات گلکسی زد فولد ۵

مشخصات گلکسی زد فولد ۵

مشخصات گلکسی زد فولد ۵

 
مشخصات گلکسی زد فولد ۵

مشخصات گلکسی زد فولد ۵

طبق ادعاهای سامسونگ، گلکسی زد فولد ۵ به لطف طراحی جدید لولاها، اکنون وقتی بسته می‌شود، دو طرف آن کاملا روی هم قرار می‌گیرند بدون اینکه فاصله‌ی زیادی را بین آن‌ها شاهد باشیم. همچنین چین‌خوردگی وسط نمایشگر هم به شکل قابل توجهی کمتر شده است به این موارد باید افزایش چشمگیر قدرت سخت‌افزاری را هم اضافه کنیم و این یعنی زد فولد ۵ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
با توجه به اینکه این گوشی هم ضدآب است و دو قسمت نمایشگر به طور کامل روی یکدیگر قرار می‌گیرند، پس در کنار عدم نگرانی بابت نفوذ آب، دیگر لازم نیست در زمان بسته بودن گوشی نگرانی زیادی برای نفوذ گرد و خاک داشته باشید.
سامسونگ ادعا می‌کند چسبی که برای چسباندن محافظ صفحه‌ی تاشو استفاده کرده فوق‌العاده قدرتمندتر از قبل است و در نتیجه در اثر گرما و سرما و باز و بسته کردن‌های مداوم، به صورت خودکار حباب نمی‌گیرد و جدا نمی‌شود.
یکی از ویژگی‌های کاربردی لولای این گوشی این است که می‌توانید آن را در زوایای مختلفی قرار دهید. این یعنی به راحتی قادر به قرار دادن گوشی روی سطح صافی هستید تا از میز به عنوان سه‌پایه برای عکس گرفتن استفاده کنید. همچنین با استفاده از نمایشگر بیرونی، به راحتی قادر به بهره‌گیری از دوربین‌های اصلی برای ثبت عکس‌های سلفی هستید.

حسگر اثر انگشت

حسگر اثر انگشت هم ادغام شده با کلید پاور، به همراه کلیدهای کنترل صدا روی فریم سمت راستی تعبیه شده‌اند. صحبت از اثر انگشت که شد باید بگوییم فوق‌العاده سریع و دقیق است و در کسری از ثانیه انگشت شما را شناسایی می‌کند.
اگرچه اثر انگشت زیر نمایشگر به نوعی مدرن‌تر بودن دستگاه را نشان می‌دهد اما سرعت و دقت به مراتب بالاتر این سنسور اجازه نمی‌دهد به مدرن بودن فکر کنید.
مشخصات گلکسی زد فولد ۵

مشخصات فنی گلکسی زد فولد ۵

مشخصات گلکسی زد فولد ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *